21 Temmuz 2010 Çarşamba

Babalar Günü...

Yanımda değilken daha bir anlıyorum varlığının kıymetini sen bugüne dek benim en kıymetlim,en sevdiğim herşeyimsin...
Şimdi aramızda km'ler var ama ben hala yanımda olduğunu biliyorum...
Bugüne dek yaptığım her hatada bana sahip çıkan bugünlere gelmem için elinden geleni yapansın sen herşeyimsin.
Tuttuğum takımdan,attığım imzaya,dinlediğim müzikten,her hareketime kadar senin izin var.
Dünyaya gelmemin en büyük sebebi aldığım nefesin bir yarısı sensin.
Hasta olduğumda başımın ucundan ayrılmayışını,her yanlışımda bıkmadan bana doğruyu anlatma çabanı hakkını ödeyemem canım Babam...
Varlığının yerini hiçbirşeyle dolduramayacağıma eminim.
Bazen üzsemde seni,sinirlendirsemde,kızsanda bana delice sen söylersin ya hep etle tırnak gibiyiz biz hiçbirşey koparamaz bizi.
Sen benim en sevdiğim.
Karanlıkta fenerim.
Fırtınada sığınıcak limanımsın...
Babacım babalar günün kutlu olsun seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder