19 Ağustos 2010 Perşembe

ÜÇ HARF TEK HECE

Üzerine satırlar yazılıp,sayfalar doldurulmuş bir garip sözcük aslında bu...
Bir insanı görmekle başlar herşey ve göz görünce gönül sevmeye başlar. Her gördüğüne aynı bakamazsın, herkesin sana aynı bakmadığı gibi...
Bir çift yeşilliğin hikayesi benimki de aklıma düşüşücde kalbimegirişi de eş zamanlı aslında; onca kalabalığın,sıkıntının arasında birbirine kilitleniverdi bizim gözlerimiz...
Bir derin uçurum sanki,uçsuz bucaksız bir umman; tek bir bakışında yüzlerce anlam var...Bana aşkı anlatmak imkansızken çıkageldi ,anlatmadan öğretiverdi bir anda.Kalbimde çırpınan küçük bir kuş,midemde koşuşturan bir düzine kelebek,avuçlarımda ki sıcaklık oldu bazen.Bazense yüzümde ki kızarıklık,ciğerlerimde ki nefes...Bana beni anlatmaya başladığında,o bir çift engin yeşillikte kendimi görmeye başladığımda anladım ne büyük bir hazineye sahip olduğumu.
Özlemeye başladım yanımdayken bile,sen ve ben olmaktan çıkıp "Biz" oluverdik kısacık zaman da.Kıyamamayı öğrendim ben,dikbaşlı olmadan da sorunların çözülebildiğini,bazen şımarık bir kız çocuğu olmayı sevdim sende,bazen kocaman bi kadın;ama en çok konuşabilmeyi sevdim sende susmadan anlatabilmeyi sözcüklerle değil ama bakışlarımızda ki anlamları sezebilmeyi sevdim...
Sende ki beni, bende ki seni sevdim aslında;içimizde ki Biz di sevdiğim...Birinin beni tamamlaması ne keyifli birşeymiş bunu tattım,Aşk kelimesinin anlamını keşfettim...Birini uyurken bile izlemenin huzuru,aldığı nefesi duyabilmenin güveni,sıcaklığını hissetmenin mutluluğu ve kokusuyla uyanmanın verdiği hazzı sevdim...Aslında ben sende 3 harf tek hece bi kelimeyi yeniden ve çok sevdim...
Delilik bu biliyorum;ama Aşk delilikleri sever!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder