10 Ağustos 2010 Salı

Hoşgeldinnn...

Hiç ummazdım oldu bu baharda hediye gibi geldin hoşgeldin...
Tıpkı Sezen şarkısından fırlamış gibiydi hayatıma girişin aklıma,kalbimede öyle...
Her anım her saniyem sen dolmaya başlarken içten içe aslında farketmiştim benliğinin benliğimi bukadar ele geçireceğini...
Gözlerimde ki ışıltının sebebini soranlara Aşk demekle yetindim oysa sana sadece aşk demek haksızlıktı...Hayatım kelimesine bin anlam daha kattım seninle sen hayattın; hayatın tam içinden kalbimin en derin köşesinden içimi dolduran sonsuz huzurdun aslında...
Kurduğum cümlelerin tamamlayani ,bir bakışından ne istediğini anladığım , haşmetli ormanları bile kıskandırıcak kadar yeşil bakışlarının sahibi,ordan bakıp kalbime akmayı başarabilen yegane insan,aldığım nefese anlam katan,varlığı en keyifli zamanları kıskandıran,yanında uyanmanın verdiği huzurun tarifi olmayanımsın sen...
Seni özledikçe kimseyi özlemediğimi farkettim bunca zaman,özlemek neymiş sende öğrendim ben,kokunda kayboldum,sende kendimi buldum...
Herşeyin özeti aslında iyi ki varsın sevgilim iyi ki tanımışım seni ve en önemlisi iyi ki hayatımdasın HAYATIM'sın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder